Tiimiakatemia on Jyväskylän Ammattikorkeakoulun yrittäjyyden huippuyksikkö

Suojattu: Asiakaspalvelu – asenne ratkaisee

Kirjoitettu 23.04.14
Esseen kirjoittaja: Anna Rönkkä
Kirjapisteet: 3
Kirja: Asiakaspalvelun pikku-jättiläinen
Kirjan kirjoittaja: Tom Lundberg & Juhani Töytäri
Kategoriat: 1.2. Oppimisen taidot ja työkalut, 3. Yrittäjyys, 3.2. Yrittäjän taidot ja työkalut, 3.3. Yrityksen roiminnan kehittäminen, 3.4. Uusia tuulia ja haasteita yrittämiseen, 6.1. Asiakkuuden työkalut

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tämä sisältö on suojattu salasanalla. Syötä salasanasi näyttääksesi sisällön:

This post is password protected. Enter the password to view comments.