Tiimiakatemia on Jyväskylän Ammattikorkeakoulun yrittäjyyden huippuyksikkö

Saiturin markkinointikirja

Kirjoitettu 23.06.19
Esseen kirjoittaja: Salla Kankaanpää
Kirjapisteet: 2
Kirja: Saiturin markkinointikirja
Kirjan kirjoittaja: Ville Kormilainen
Kategoriat: 1. Oppiminen, 6. Markkinointi, 6.6. Markkinoinnin käsikirjat projekteihin, 6.7. Sosiaalinen media ja markkinointi

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tuskin edes huomaamme kaikkia niitä pisteitä, joissa arkemme tohinassa tartumme markkinointitoimistojen asettamiin syötteihin. Opintoni ovat saaneet minut kiinnostumaan entistäkin enemmän siitä, miten ja missä meihin ja meidän ostopäätöksiimme pyritään vaikuttamaan. Kulkiessani kaupungeissa niin Suomessa kuin ulkomaillakin, törmään mitä mahtavampiin ideoihin, jotka tavoittavat minut, ihan tavallisen ohikulkijan. ..ja monesti myös ihan potentiaalisen ostajan.

Markkinointi on ehdotonta yrityksen menestymiseksi. Eihän millään tekemisellä ole mitään väliä, jos siitä ei kenellekään kerro. Siis ihan sama, miten hyvä tuote tai palvelu yritykselläsi on, jos kukaan ei siitä tiedä. Eikä se ole aina tuotteen hyvyydestäkään kiinni. Onnistuneella markkinoinnilla voi myydä paskaakin – tosin silloin kauppa jää yleensä ostajan osalta kertaluontoiseksi. Markkinointi maksaa AINA rahaa. Aina. Jos teet sitä itse omassa yrityksessäsi, se on menetettyä työaikaa, aika on pois jostain muusta.

Päätin tarttua Saiturin markkinointikirjaan siinä uskossa ja toivossa ja tiedonjanossa, että onko todella jotain ILMAISIA keinoja markkinointiin. Nehän ovat kaiken järjen mukaan sellaisia markkinointitoimia, joita kaikissa yrityksissä pitäisi automaattisesti toteuttaa, mikäli ne eivät kerta maksa mitään ja ovat vieläpä koettu toimiviksi.

Itsekin olen olevinani markkinoinnin ammattilainen. Oma piipertäminen Kauneushoitolan markkinoinnissa on rajoittunut kyllä lähinnä liiketilojen seinien sisäpuolelle ja ständimainontaan liikkeen edessä. Some on tietysti aktiivinen (ilmainen kun on), mutta reilu 200 seuraajaa ei ole ihan hirveästi. Silloin tällöin askartelen paskartelen jonkun fb -kampanjan. Viimeisimmässä sentään tuli 33 klikkausta yhden vuorokauden aikana. Noin puolet klikkaajista taisi päätyä varaamaan aikaa. Uusimpana markkinointikikkana meillä on joka toinen kuukausi lähetettävä uutiskirje. Tosin postituslista on minimaalinen, alle 80 asiakkaistamme on antanut luvan markkinointikirjeen lähettämiseen, avausprosentti tietysti vielä kirjeessä klassinen 60. Okei, saatiin me joitain uusiakin osoitteita kalasteltua liikkeessämme olevan arvontaboksin avulla. Ja osa on vieläpä niitä ihmisiä, jotka eivät ole asioineet aikaisemmin kauneushoitolassamme. Heh, ovela minä. Mutta nythän on se haaste, että sisällön on oltava oikeasti hyvää kirjeessä. Ihmiset ovat kurkkuaan myöden täynnä turhaa postia sähköisissä postilaatikoissaan. Sitten vielä, kun postin kautta ihmiset painaisivat ”varaa aika” -nappulaa tai säntäisivät ostamaan kirjeessä näkyvää huipputuotetta. Mikähän temppu siihen vaadittaisiin. No, tämä ei nyt ole sisältöessee, jätettäköön siis tarkempi sisällön pohtiminen sitten seuraavaan.

Ymmärrän oman taustani vuoksi pienyrittäjiä. Rahaa ei kertakaikkiaan ole toneittain (eikä edes aina sadoittain) hupuloitavaksi markkinointiin. Esimerkiksi vanhanajan lehtimainokset ovat olleet naurettavin virheeni, jota olen yrittäjyyteni aikana tehnyt. Ne eivät tietääksemme poikineet yhtäkään asiakasta liikkeeseemme. Herrajumala miten kallista ja tehotonta! Markkinointikokeiluja on tehtävä, mutta kokeiluihin ei ole varaa laittaa isoja summia. Etenkin alalla, jossa suurin osa kuukausittaisesta myynnistä tehdään omien käsien kautta tuotettavasta palvelusta. Toisaalta taas resurssit palveluiden tuottamisenkin ovat rajalliset. Markkinointia on syytä tehdä siis rajatummin ja täsmäyttää paikallisesti.

Oi kerro, kerro  Saiturin markkinointirja, mitkä jutut ovat ehdottomia kaltaiselleni pienyrittäjälle (halvan ja) menestyvän markkinoinnin takaamiseksi.

Asiakaskäynnit

Ennen kun lähden tarkemmin ruotimaan markkinoinnin TO DO listaa, haluan nostaa esille sen, miten me ollaan Tiimiakatemialla opittu hyville tavoille! Kirjan kirjoittaja Ville Kormilainen ohjaa lukijaansa jo ensimmäisten kappaleiden aikana menemään ASIAKASKÄYNNILLE. Voitteko kuvitella? Tarkemmin sanottuna hän suosittelee viskaamaan viestillä jotakuta START UP -yrittäjää ja menemään kyseiseen yritykseen asiakaskäynnille höpöttelemään siitä, MITEN he toteuttavat markkinointia.

Syitä siihen on olemassa parikin:

  1. Start upeilla ei ole rahaa tai aikaa käyttää suuria markkinointitoimistoja, vaan he joutuvat itse olemaan luovia (jopa hulluja) ja tekemään itse oman markkinointinsa erottautuakseen edukseen. Lisäksi usein kampanjat tuutataan maailmalle puolivalmiina ajanpuutteen vuoksi. Start upit ovat tottuneet tekemään kokeiluja, ei valmista tuotetta. Sieltä saattaa hyvinkin ammentaa uusia, hullujakin ideoita omiin projekteihin. Ja ennen kaikkea saada rohkeutta raakileen ajamisesta maailmalle.
  2. Start up -yrittäjät ovat kovia verkostoitumaan, joka saattaa olla hyödyksi myös omassa yritystoiminnassasi. Suhteilla tämä maailma pyörii. Joku tuntee jonkun, joka tuntee jonkun ja joka taas tuntee jonkun. Näin se menee. Yhtäkään tapaamista ei ole varaa jättää väliin.

Ja nyt listaan käsiksi, jonka kokoan silmällä pitäen HIUS Kauneushoitolaa. Mitä on jo tehty, mitä tekemättä. Samaa lista voi hyvin toimia suunnannäyttäjänä myös muillekin yrittäjille.

FACEBOOK

Facebook sivun nikkarointi on helppoa, mutta usein siitä puuttuu tarkoitus. Markkinointisuunnitelmassa lukee vain yksi päivitys viikossa ilman sen suurempaa merkitystä. WHAAT, ei näin.

Mieti markkinointisuunnitelman seuraamisen sijaan vastaus kolmeen yksinkertaiseen kysymykseen; Mitä miksi ja miten? Miksi -kysymys on hyvä kysyä joka ikisen päivityksen yhteydessä. Miksi teen tämän? Jos et keksi – älä tee.

Omat päivityksemme pyrkivät tarjoamaan asiakkaalle pientä helpotusta tuotteiden tai palvelujen valinnassa. Näin kesäkelillä viimeisin tykityksemme on auttanut asiakkaitamme suojautumaan auringolta, valovanhenemiselta ja melanoomalta oikeasti MIELLYTTÄVÄN ja fysiologisen aurinkosuojan avulla. Tai ihan viimeisin oikeasti kyllä kertoi sen, että meillä on ihana kosmetologiopiskelija, joka hoitaa kesävarpaat kahden viikon ajan huolella, mutta 20% edullisemmin. Keskiössä viestinnässä pyrimme pitämään asiakkaan saaman hyödyn. Tiedotamme, miten olemme avoinna ja miten kullakin on kesälomat.

Strategiaan liittyy olennaisesti myös se, mihin aikaan postauksia julkaisee. Tosin kirjan julkaisusta algorytmit ovat pikkuisen muuttuneet, eikä julkaisuajankohdalla välttämättä ole enää niiiin suurta merkitystä. Tykkäyksillä ja reagoinneilla sen sijaan on, tosin ensimmäisten tykkäysten saamiseksi ei välttämättä kannata kuitenkaan julkaista puoliltaöin, jos kohderyhmäsi on lapsiperheet. Tunne kohderyhmäsi, mihin aikaan he pläräävät puhelintaan. Sama on uutiskirjeiden kanssa. On syytä tarkastella, milloin ihmisellä on juuri se tyhjäkäyntihetki, kun puhelin otetaan taskusta. Yleisintä taitaa olla aamun ensimmäinen tunti, lounasaika, neljän – viiden kieppeillä kun työt loppuvat ja ehkä 21-22 kun aletaan iltapuuhiin.

Some sisällössä, kuten niissä uutiskirjeissäkin olisi tärkeää herättää jotain tunteita. Useinhan nuo hoitolankin tuotekuvat jäävät huomiotta, niiden avulla ei erotu millään tavalla kilpailijoista. Tykkäyksiä maahantuojan kuvapankista ongittuun kuvaan saattaa tulla viisi, jotka ovat nekin omaa henkilökuntaamme. Olen puolestani huomannut, miten kuvat henkilökunnastamme saavat aikaan tykkäystulvan. Oma naamani ja ilmoitus opintojen päättymisestä tältä keväältä taisi kerätä lähemmäs 40 tykkäystä. Ihmiset rakastavat nähdä tutun kosmetologin kuvan tai kynnet, jotka ovat oikeasti meillä taiottu. Ylipäätään kuvat, joissa näkyy tuttu henkilö tai ympäristö, herättävät tykkääjät. Okei. No niin, tämä ei ole rakettitiedettä. Nyt varaankin heti kesälle kuvauspäivän, niin saadaan taas pankki täyteen uutta kuvamatskua hehkeästä henkilökunnastamme – ja tietysti heidän lempituotteistaan ja luottopalveluistaan.

Tiedotteet mediana

Ville Kormilainen suosittelee kirjassaan käyttämään häikäilemättömästi hyödykseen suhteita. Tässä yhteydessä erityisesti toimittajia. Varmasti ihan käypä idea, mutta mites kun ei ole sitä toimittajakamua? Okei, pidetään tämä ajatus mielessä ja yritetään hankkia verkostoon yksi toimittaja, mielellään freelancer, niin saa useampia kanavamahdollisuuksia oman kuvan kiillottamiseen.

Tiedotteet ovatkin sitten helpompi juttu, niitä käytettiinkin esimerkiksi muinoin Menkkafestareiden markkinoinnissa, ilmeisesti myös jossain määrin Tiimiakatemian Learning Circuksen tiedottamisessa. Tiedotteet ovat monesti valtakunnallisia juttuja tai isompia paikallisia tapahtumia, ehkä ei siis kauneushoitolallemme ihan välttämättömiä. Ellemme sitten kekkaa jotain täysin mullistavaa tuoda maahan, toteuttaa hoitotyötä vaikkapa vähäosaisille tai pigmentointeja veloituksetta sairaille. No sitä me vähän teemmekin, tai oikeastaan kaupunki maksaa toimenpiteen lääkärin lähetteellä. Ja sitten takaisin asiaan.

Vinkkivitonen tässä oli se, että tiedotteenkin on syytä erottua joukosta – tiedotteita kun kuulemma satelee toimittajille kuin sieniä sateella. Nämä on syytä pitää mielessä, jospa joskus vastaakin jostain suuremmasta markkinointikokonaisuudesta.

Kolme vinkkiä erottua otsikolla:

  1. Älä kerro mitään otsikossa. ”Kutsu medialle tiedotustilaisuuteen.” – tusinatavaraa, tuskin tulee edes avatuksi.
  2. Älä käytä monimutkaisia termejä tai hifistele. ”FUN COUTURE FASHION SHOW Ivana-Helsinki@Linnanmäki” Hei, ihmisten kieltä ihmisille! Ei toimittajat ymmärrä ammattisanastoa eivätkä ainakaan lähde googlettamaan sitä.
  3. Älä kerro ihan kaikkea kaikkea otsikossa. Pidä otsikko lyhyenä ja pidä mielessä se, että sen tarkoitus on herättää mielenkiinto.

Otsikon hiomiseksi on hyvä keino verrata sitä kilpailijoiden otsikoihin ja peittää siitä oman organisaatiosi nimen. Erottuuko otsikko joukosta? Tiedotteiden muovaaminen tuntuu omalle kohdalle melko kaukaiselta ajatukselta, mutta sama tekniikka otsikon hiomiseen toimii ehdottomasti myös muiden markkinointiviestien, kuten facebook kampanjan, blogitekstin tai natiivimainonnassa käytettävien otsikoiden muotoilussa. Herätä kohteen mielenkiinto yhden ytimekkään lauseen avulla. Ja väännä kuluttajalle (tai toimittajalle) asia rautalangasta.

Jos unohdetaan nämä tiedotteet nyt hetkeksi…

Vaikka Kormilainen suositteleekin tiedotetta luodessa hiomaan otsikkoa, ydinpaino kaikkeen markkinointiin tuntuu olevan se, että ÄLÄ MIETI LIIKAA. Suurin oivallus, mitä aikaisemmin mainitsemastani tapaamisesta start up -yrittäjän kanssa todennäköisesti saat on se, että on reagoitava nopeasti. Myös markkinoinnissa; Startupeilla ei ole aikaa eikä rahaa tuusata markkinointikampanjoitaan loputtomiin. Lähetä siis matkaan mielummin keskeneräinen päähänpisto, kuin viimeiseen saakka hiottu kampanja. Näin näet nopeiten, mikä toimii ja mikä ei. Saatat saada aikaan vahingossa vaikka viraalin! Yksinkertainen keino on laittaa kaksi eri sisältöä samalle kohderyhmälle eli yksinkertainen A/B testi. Ja tadaa, suuntasi kirkastuu!

Suosittelu

Sillä on oikeasti valtava vaikutus, mitä muut sanovat. Myönnätkö, että ostat helpommin tuotteita tai palveluita ystäväsi suosituksesta?

Business kuin business pyörii kanta-asiakkailla, tyytyväisillä sellaisilla. Käytä siis fanejasi suosittelijoina: etsi heidät ja palkitse heidät. Tähän liittyen olemme hoitolassamme aloittamassa kampanjaa, jolloin arvostelun antanut tai facebook -seinällään (tai instagramissa) käyntinsä maininnut asiakas saa (asiakkaalle) 14e arvoisen tuotepaketin. Toinen kypsyttelyn alla oleva markkinointikikka on kulmabrändillemme. Mainitse instassa selfien yhteydessä, missä kulmat on laitettu ja vuosihuollosta annetaan -10%, kun kuvan näyttää kassalla. Yksinkertaista. Ja sitten vaan käytäntöön. Hep.

Videot

Kauneushoitolasta ei ole tehty yhtäkään videota. Meikkaus tutorialit olivat kauniina ajatuksena mielessämme vuosi sitten. Sitten tulikin arki ja koko videoajatus alkoi tuntua työläältä ja vaikealta. Ehkä olisi ihan ok tehdä testivideo vähän kieli pokessa eikä jättää tekemättä kokonaan sen vuoksi, ettei olla ammattikuvaaja. Voihan sisältö tosiaan olla ihan arkistakin; asiakkaille kahvin keittelyä, tilausten purkamista, inventaariota, ärsytys siitä miten rakennekynsigeeli on kovettunut auringonvalosta, näyteikkunan rakentamista… Tykkäykset tulevat siitä sisällöstä, mitä muualta ei saa. Ole luova, Salla. Ole luova.

Esimerkiksi Finnair on käyttänyt välillä isojakin rahoja videoidensa rakentamiseen. Suosituimpien videoiden joukossa on esimerkiksi check in -opastusvideot, mutta myöskin video, jossa lentoemännät esittävät bollywood -tyylisen tanssin matkustamossa Intian itsenäisyyspäivän kunniaksi. Social Media Manager Finnairilta myöntää, että videokulut Finnairilla ovat isoja. Menestys ja katselukerrat siis eivät ole tulleet ilmaiseksi. Mutta miksi se kiinnostaa saituria? Finnair on ollut käynnistämässä Ambassador -ohjelmaa, jossa haetaan hyviä videontekijöitä tuottamaan matskuja Finnairille lentolippujen hinnalla. No, joka yrityksellä ei ole lyödä lentolippuja tiskiin niin, että se olisi ”edullisempi” vaihtoehto videoiden tuottamiseen. Mutta mikä on sinun yrityksen lentoliput? Mitä sinä voit antaa taitavalle ja halukkaalle videoidentekijälle, joka todennäköisesti on jo kiinnostunut tuotteestasi tai yrityksestäsi? Hyötynä saat videon lisäksi ehkäpä uusia asiakasnäkökulmia, sekä kontakteja online -yleisöön.  Tulevaisuudessa tämä on täysin mahdollista myös meidän kauneushoitolallemme, mutta ehdottomasti näen oravannahkakaupan toimivan millä tahansa alalla. Löytyisikö halukkaita video- ja sisältötuottajia, jos palkka on vuoden ripsi- tai kynsihuollot? Videotakin saattaa olla luvassa, mutta vähän tähän tyyliin toimimme ainakin alkuun kuvien muodossa erään Jyväskyläläisen pikajuoksijan kanssa. Hän postailee kuvia itsestään, mainostaen samalla palvelujamme ja me puolestamme voimme repostata uudenlaista kuvasisältöä.

Kauneushoitolan kohdalla oma youtube kanava ei ole siis ajankohtainen. Ei nyt, eikä varmaan ihan hetkeen, mikäli asiakaskuntamme ikäjakauma säilyy samanlaisena. Mutta tosiaan, teinien nettikäyttäytyminen on aivan omaa luokkaansa. Sieltähän ne tulevaisuuden asiakkaat tulevat! Itse en ole koskaan päässyt tubettaja -buumiin mukaan. Viimeisin villitys, joka on tubettajiin verrattavissa tuntuu olevan podcastit. Tärkeää onkin mielestäni olla perillä alati muuttuvista eri kanavista ja niiden tuomista mahdollisuuksista, mutta yleisesti ajatellen markkinoinnissa ei kannata munia lähteä ripottelemaan ihan joka koriin.

Omat kanavat käyttöön

Halleluja saiturit!! Tämä on asia, jossa on syytä ryhdistäytyä ja tarvisinkin kunnon potkun persuksilleni, että aktiivisesti jakaisin ja kommentoisin artikkeleita ja kokemuksiani tuoden esille omaa osaamistani. Osaamista kuitenkin riittää niin liiketaloudellisesta näkökulmasta, kuin mausteena myös kauneudenhoitoon liittyen kommentoiden uusimpia trendejä samalla tuoden esille yritystäni. Osaamiseni tai sanotaanko tekemiseni on sen verran laajaa tällä hetkellä, että kerrottavaa varmasti riittäisi. Olen kyllä tehnyt minimaalisen ryhtiliikkeen ja pidän aktiivisesti ”päiväkirjaa” ig storyssä. Se on vähän sellaista matalan kynnyksen brändi-ilmeen luomista. Arkisia askareita ja käynnissä olevia projekteja. 500 hlön lähipiiri tietää sen kautta mitä on parhaillaan käynnissä, mikäli vain vaivautuvat katselemaan päivittäiset storyni. Kun otetaan huomioon, että tilini on yksityinen, se on todella todella matalan kynnyksen hommaa. Mutta hei, ainakin kaikki ne 500 hlöä tietää, mistä kannattaa hakea lahjakortti äitienpäivänä tai tyttöystävän synttärinä!

Kirjan julkaisuhetkellä ilmeisesti Linked In ei ole vielä lyönyt läpi, sillä aihetta käsitellessä mainitaan ykkösenä Twitter. Linkkari on mielestäni mullistanut maailman, eikä tunnu olevan kynnys eikä mikään saada omaa henkilökuntaa tuomaan omaa ammattitaitoaan esille sitä kautta. Johtaahan se se monesti headhuntaajan yhteydenottoon, kun pitää profiilinsa ajantasalla.

Oma linkkarini on ollut todella hiljainen. Lähinnä olen postaillut jotain akatemiajuttuja ja postaukset ovat yhden käden sormilla laskettavissa. Olen jopa miettinyt asiaa, voisiko Linkkarissa brändätä jonkinnäköisen kauneuden lähettilään. Onhan kauneudenhoidossakin ihan yhtälailla asiakaspalvelua, myyntiä, palvelumuotoilua ja johtamista kuten millä tahansa muullakin alalla. Meillä jos jossakin on saatava asiakas sitoutumaan.

Akatemian kautta saatuja oppeja ja kokemuksia voisi julkisesti peilata hoitolan arkeen. Ihan senkin takia, että ihmiset ymmärtäisivät, että hoitolan pyörittäminen on muutakin, kuin kynsien lakkaamista. Onhan siinä sekin taka-ajatus, että Linkkarissa pörräävät ihmiset ovat monesti juuri niitä, jotka kiinnittävät huomiota ulkoiseen habitukseensa. Jotenkin kuitenkin tulee julkaisua muovaillessa sellainen olo, ettei tällä 10 vuoden kokemuksella ole arvoa nousta asiantuntijanrooliin edes Linked Inin tasolla, kun siitä ei ole olemassa paperia. Pitäisi vähintään olla erikoiskosmetologi, kouluttaja tai estenomi. Sitten en taas julkaise mitään. Matalampi kynnys julkaisuun on Facebookissa, todennäköisesti siksi, että jokainen ”kaverini” on ainakin jossain vaiheessa elämää ollut tuttuni. Syyllistyn tosin siihen, että linkitän seinälleni lähinnä niitä, kun hoitolalla on synttäreiden kunniaksi -10% kaikki palvelut tai kun plastiikkakirurgi on paikanpäällä kertomassa botuliinitoksiinihoidoista. Sekin on jotain, mutta ennen pitkää ihmiset varmasti kyllästyvät, kun sisältö jää yksipuoliseksi. Tästä siis tiivistyksenä TO DO: ammatillisten artikkeleiden linkittäminen myös omiin kanaviin, kommentointi ja tiedon jakaminen. Ehkä jossain vaiheessa myös linkkarissa…

Tämä on asia, jossa voisi myös muu hoitolan porukka innostua, kun näyttää itse ESIMERKKIÄ. Ja mainittakoon vielä, että Linked In ei ole alallamme kovin yleinen, sen vuoksi facebook voisi toimia sopivana alustana esimerkin näyttämisenä.

Crowdsourcingin – kuuntele asiakasta

Asiakkaillehan työtä tehdään. Alalla, kuin alalla. Eikä asiakasta pidä ikinä aliarvostaa, hän maksaa palkan. Höpöttely asiakkaiden kanssa on meille hyvin arkipäiväistä ja luonnollista. Se, mitä asiakkaan kanssa höpötellään onkin sitten toinen juttu. Potentiaali olisi käytettävissä paremminkin. Siihen on taas saiturin vinkit. Tästä lähtien saadessamme uuden idean, liittyipä se uuteen palveluun, tuotteeseen tai asiakasiltaan, voimme tehdä vaikka viikon mittaisen gallupin. Jos neljä kosmetologia kysyy mielipidettä asiaan edes puolelta päivän asiakkaista saamme vastauksia parhaillaan 80 kappaletta. MIELETÖNTÄ! Lisäksi hoituu siinä samalla ennakkomarkkinointi.

Esimerkkinä kirjassa kerrottiin, miten Upcider rekrytoi kuluttajista (ainastaan facebookin kautta) tuotekehittäjiä uutuusmakuihin. Ilman kokemusta ja ilman koulutusta. Ihan vain asiakasnäkökulmaa antamaan. Hakemuksia tuli 2100 kappaletta, kun tavoite oli 300. 2100 uutta makua, jotka poikivat ideoita vielä tulevillekin kesille! Nerokasta toimintaa ja kaiken lisäksi asiakasta sitouttavaa kampanjointia, voin kuvitella miten hakuprosessi on herättänyt keskustelua ja julkaisujen jakoja somessa.

Kirja tarjosi siis kaiken kaikkiaan hyviä esimerkkejä sovellettavaksi omaan yritystoimintaan. Eikä ole ollenkaan tavatonta välillä haastatella kamuja, minkälaiset mainokset saavat heidät pysähtymään tai parhaimmassa tapauksessa ostamaan jotakin, saadakseen uudenlaista markkinointinäkökulmaa. Testing testing ja parhaat oivallukset rutiinitoimenpiteiksi markkinointiin!

Keskustele artikkelista

Kirjoita kommentti

Kirjoita allaoleva koodi viereiseen kenttään roskapostin suodattamiseksi, kiitos!