Tiimiakatemia on Jyväskylän Ammattikorkeakoulun yrittäjyyden huippuyksikkö

Facebook-mainonta reflektio

Kirjoitettu 11.05.17
Esseen kirjoittaja: Otto Ilari Schmidt
Kirjapisteet: 3
Kirja: Facebook-markkinointi + 4 artikkelia
Kirjan kirjoittaja: Kristian Olin, Neil Patel, Conversion Hub
Kategoriat: 6.7. Sosiaalinen media ja markkinointi, 9.06. Markkinointi

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Loin reflektion facebook-mainonnasta. Oppeja on tullut käytännön kokeilun kautta. Käytännössä kaikki facebookissa vastaantuleva markkinointi Rage Cubesta on kädenjälkeäni. Matka on ollut haastava ja tässä on tullut opittua tehdessä. Vaikea sanoa, että olisiko tuloksemme parempi jos olisimme suoraan ottaneet jonkun markkinointiyrityksen mukaan toteuttamaan markkinointiamme. Olisi se varmasti vähentänyt harmaita hiuksia ja helpottanut päätöksiä pimeällä tiellä, jossa jokainen askel voi olla putoaminen syvään kuoppaan. En kuitenkaan kadu päätöstäni. Tällä hetkellä koen, että minulla on perusteet hallussa.

Mikäli itse olet oppivassa asemassa tai jo guru kaikessa, niin suosittelen lukemaan tämän reflektion.  Minuun saa myös olla vapaasti yhteydessä kaikkeen aiheeseen liittyvässä: ilari@stiimi.fi.

LUE REFLEKTIO TÄSTÄ

Keskustele artikkelista

Kirjoita kommentti

Kirjoita allaoleva koodi viereiseen kenttään roskapostin suodattamiseksi, kiitos!