Seth Godin Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita on erään projektimme puiteissa yritetty viedä käytäntöön, joten sen pidemmittä puheitta mennään suoraan asiaan.
Meillä on haave. Haaveenamme on elvyttää Suomen fiftari ja pin up kulttuuria. Tästä sitten syntyikin Put on some lipstick and live a little ja sen ympärille mahtava tarina. Kaikki lähti liikeelle tästä neidosta
ja nyt sen ovat ottaneet omakseen myös nämä tyypit.
Nyt jäljelle jää vain kysymys: Oletko myös sinä osa tätä unelmaa?
Loikkaa kyytiimme ja aloita matka kanssamme: http://50pinup.wordpress.com/ ja myöskin täältä: https://www.facebook.com/50pinup
P.S Molla la Donnan matkaa pääset seuraamaan: http://molladonna.wordpress.com/molla-la-donna/
P.P.S Ensimmäinen etappimme on 14.2.2014 Lomakeskus Revontulessa 😉
Kuinka kerrot hyvän tarinan?
Mieti mille maailmankuvalle kohdistat tarinasi. Tarinasi on sovittava niiden henkilöiden maailmankuvaan keille sen tahdot kertoa.
Kehystä tarinasi. Minkälaiset kehykset ovat hyvät kohderyhmällesi, niin että he uskovat ja kuuntelevat tarinaasi.
Elä tarinaasi. Et voi olla feikki kertoessasi tarinaasi, sillä ihmiset huomaavat epäaitouden ennemmin tai myöhemmin.
Auta ihmisiä jakamaa tarinaasi. Mieti erilaisia mekanismeja ja väyliä, joita pitkin ihmiset voivat jakaa tarinasi.
Keksi uusia tuotteita. Kun olet löytänyt tarinallesi kuulijat ja ihailijat, pyydä heiltä lupa jatkaa ja kehittää uusia tuotteita.
(Godin 2008, 178-179)
Tagit: godin, Maiju, markkinointi
Keskustele artikkelista