Tiimiakatemia on Jyväskylän Ammattikorkeakoulun yrittäjyyden huippuyksikkö

Toimivan verkkokaupan rakennuspalikat

Kirjoitettu 12.02.16
Esseen kirjoittaja: Tuomo Kuisma
Kirjapisteet: 2
Kirja: Verkkokaupan rautaisannos
Kirjan kirjoittaja: Jaakko Hallavuo
Kategoriat: 6. Markkinointi, 6.2. Myynnin ja markkinointiviestinnän taidot ja työkalut, 6.7. Sosiaalinen media ja markkinointi

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Lainasin Verkkokaupan rautaisannos – kirjan toista kertaa kirjastosta. Ensimmäisellä kerralla urakka jäi kesken, mutta nyt hetki oli oikea tälle kirjalle. Nettikauppahaave on muhinut jo pitkään ajatuksissa, mutta nyt Migin kanssa työstäessä aletaan lähennellä käytäntöä. Sain kirjaan myös suosituksen Heikkilän Jarilta, joka on pyörittänyt nettikauppabisnestä useampia vuosia.

Kirjan ajatuksia oli vaikea kasata tekstiksi, joten koin helpommaksi kasata mindmapin, jossa on esiteltynä elementtejä, joita tarvitaan toimivaan verkkokauppaan. Osan päätelmistä olen kehitellyt itse kuluttajan näkökulmasta ja osan taas kirjasta lähes suoraan. Lisäksi mukana on muutamia ajatuksia mahdollisuuksista ja haasteista, joihin verkkokauppabisneksessä voi törmätä.

 

713fce17-0944-487e-961d-011414275b4d

Keskustele artikkelista

Kirjoita kommentti

Kirjoita allaoleva koodi viereiseen kenttään roskapostin suodattamiseksi, kiitos!